Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

Rugăciune către Îngerul păzitor al omului de Sf. Ier. Antim Ivireanul

Posted in Rugăciuni by Teodor on 25/01/2013

Rugăciune către Îngerul păzitor al sufletului omului, care se citeşte în fiecare seară

inger-pazitorSfinte Îngere, îndrumătorul necuratului meu suflet şi al vieţii mele celei ticăloase, nu mă părăsi pe mine, păcătosul, nici nu te îndepărta de mine pentru neînfrînarea mea; nu da loc diavolului viclean, ca să-mi stăpînească cu silnicie acest trup muritor. Întăreşte întinata şi neputincioasa mea mînă şi mă călăuzeşte pe calea mîntuirii. Aşa Sfinte Îngere, păzitorul şi acoperitorul întinatului meu suflet şi trup, iartă-mi toate faptele cu care te-am necăjit în toate zilele vieţii mele şi orice am greşit în această zi. Acoperă-mă în această noapte şi păzeşte-mă de toată ispita celui potrivnic, ca să nu mînii cu nici un păcat pe Dumnezeu; roagă-te pentru mine către Domnul, ca să mă întărească întru frica Sa şi vrednic să mă arate pe mine, bunătăţii Sale. Amin.

Sursa: Conducătorul creştin înţelept

Vezi şi alte rugăciuni folositoare de suflet

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lula Shannon said, on 29/01/2013 at 16:47

    Sfinte Îngere, cel ce stai înaintea pătimaşului meu suflet şi a vieţii mele celei ticăloase, nu mă lăsa pe mine, păcătosul, nici nu te depărta de la mine pentru necurăţia mea; nu da loc dracului celui viclean ca să-mi stăpînească cu silnicie acest trup muritor. Întăreşte mîna mea cea ticăloasă şi proastă şi mă îndreptează la calea mîntuirii. Aşa, Sfinte Îngere al lui Dumnezeu, cel ce stai înaintea sufletului meu celui ticălos şi a trupului, iartă-mi toate cu cîte te-am scîrbit în toate zilele vieţii mele şi orice am greşit întru această zi. Acoperă-mă întru această noapte şi mă păzeşte de toată ispita şi cursa potrivnicului, ca să nu mînii cu nici un păcat pe Dumnezeu. Şi te roagă pentru mine către Domnul, să mă întărească întru frica Sa şi vrednic să mă arate pe mine, robul, bunătăţii Sale. Amin.


Lasă un răspuns