Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

IERTARE, de Alexandru Macedonski

Posted in Poezie by Mirean on 12/02/2011

Iertare! Sunt ca orice om
M-am îndoit de-a Ta putere,
Am râs de sfintele mistere
Ce sunt în fiecare-atom…

Iertare! Sunt ca orice om.
Sunt ticălosul peste care
Dacă se lasă o-ntristare
De toţi se crede prigonit,
Dar, Doamne, nu m-ai părăsit…

Sunt om ca orice om — iertare.

***

Cules din volumul “INTRE CER SI PAMANT”-Editura Sfantul Alexandru, Bucuresti – 2004

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Ion Tcaci, Ion Zestrea. Ion Zestrea said: IERTARE, de Alexandru Macedonski http://wp.me/pzy9J-kL […]

  2. Stefan Bolocan said, on 12/02/2011 at 14:24

    Exemplu de intelectual adevărat.

  3. marryanna said, on 22/02/2011 at 11:38

    Omul și raportul său cu sine însuși pe de o parte și cu Divinitatea de alta. Mi-e rușine de a fi citit o singură poezie de Macedonski, și aceea la școală.

  4. niculescu mariana said, on 25/02/2017 at 13:52

    literatura a fost si ramane ,,iubirea vietii mele”,m-a hranit spiritual si mi-a imbogatit mestesugul in scriere(sunt un amator al scrisului,dar la scoala am fost olimpica la lb.roamna);am 60 ani si l-am adorat pe Macedonski,Dimitrie Anghel,Bacovia si alti simbolisti;opera lui Al.Macedonski este frumoasa,emotionanta si educativa incepand cu ,,Noptile” si poezii de dragoste,natura,patriotice si proza;multumesc ca regimul comunist a avut normalitate cu privire la invatamant,cultura…noi am invatat carte si ne-am format ca oameni frumosi,cultivati si cu bun simt;acum tineretul nu stie sa scrie,sa tina o carte in mana,ci doar sa butoneze..nu poti scre un comentariu la examene de admitere liceu sau bacalaureat ,fara sa citesti;ma opresc…Respect!scriitorilor nostrii si multa admiratie;


Lasă un răspuns

