Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

A apărut un nou tip de femei: Femei Facebook

Posted in Work Buy Consume Die by Mirean on 29/04/2017

Azi n-am chef să scriu ceva serios, așadar îmi voi permite să fiu zeflemitor, ironic, răutăcios și cum mai vreți voi. Îmi asum riscul, oricare ar fi acela.

O să vă spun ceea ce am ținut, până acum, secret: părerea mea despre generația de femei Facebook. Da, ați citit bine, am spus Femei Facebook. Să le prescurtăm FF, să ne fie mai ușor. Am remarcat, ce-i drept, de multă vreme că există femei care se hrănesc cu și din Facebook.

La micul dejun, o poză din pat, cică proaspăt trezită. Am o întrebare, legitimă zic eu: cum dracu’ ești tu proapăt trezită când ești machiată, rujată, rimelată și așa mai departe? Dacă ai dormit machiată, ești o toantă, iar dacă te-ai trezit, te-ai machiat și te-ai pus în pat pentru poză … ești cea mai mare toantă.

Sau o altă abordare a dimineții este o poză cu iubitul, el dormind sau prefăcându-se, tu tot machiată. Pe bune, crezi că avem vreunul vreun dubiu că nu te-ai fute? Apoi, dacă vreunul îți spune că te-ai ars, sari de cur în sus că te-a jignit. Nu ți se pare că o ceri singură?

La prânz, alături de poza cu rața gătită ori comandată, o poză cu botic d-ala de rață, că doar trebuie să nu amestece stilurile de pițiponceală de căcat. Descrierea variază de la ”Yummy”, la ”ce mănânc astăzi”. Dacă nu ești Regina Polonic, Regina Castron sau cum căcat o cheamă, atunci nu înțeleg ce-i cu pozele astea. Ah, știu! Vrei să pari interesantă, așa-i?

Seara, o poză din cadă, din duș, oricum din baie. Păi, mă femeie dragă, dușul și cada sunt locuri în care oamenii se spală, în niciun caz nu sunt studiouri foto. Îmi cer scuze dacă ți-am spulberat credința, dar, pe bune, sunt locuri în care oamenii se spală. Bine, când îți văd piciorul cum iese din apă, am impresia că văd un cremwurst gata fiert.

Și între mese ne servești poze cu botul tău, cu fundul tău, cu țâțele tale, alături de citate filozofice. Cred că se întoarce Cioran în mormânt de fiecare dată când o piți d-asta îi folosește textele pe post de descriere la o poză de căcat.

Apoi vine evaluarea de peste zi. Câte likeuri, câte commentarii de la diverși onaniști care-s gata să ți-o tragă, dar ale căror comentarii, cu o ipocrizie crasă, ești dezgustată. De parcă vreunul d-asta o să piardă vreo ocazie de a-și vărsa hormonii pe Facebook, pe unde apucă, și va alege să vorbiți despre Cioran, moarte, viață, călătoria spre Eden.

No, acum trăgând linie, vreau să te întreb de ce te superi când lumea te etichetează ca fiind pițipoancă, femeie ușoară și femeie naivă? Nu crezi c-o ceri în gura mare? Și dacă te simți ofuscată de aceste rânduri, tot este bine, poate te decizi să schimbi dracului ceva.

Autor: BOGDAN MARCU

Tagged with: , , , ,

Lasă un răspuns

