Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

Rugăciune cînd sîntem supăraţi de gînduri rele

Posted in Rugăciuni, Rugăciuni către Maica Domnului by Muritor on 01/02/2013
Icoana Maicii Domnului Mîngîietoarea

Icoana Maicii Domnului Mîngîietoarea

Preasfîntă Stăpîna mea, de Dumnezeu Născătoare, 

goneşte de la mine, păcătosul şi nevrednicul robul tău,

trîndăvia, uitarea, necunoştinţa, lenevirea şi

toate gîndurile cele rele, urîte şi hulitoare,

alungă-le din ticăloasa şi amărîta mea inimă,

din sufletul meu cel întinat şi din mintea mea cea întunecată.

Stinge văpaia patimilor mele şi mă miluieşte şi îmi ajută,

căci neputincios şi ticălos sînt eu.

Izbăveşte-mă de aducerile aminte şi

de pripelile fără judecată cele viclene care vin asupra mea şi

dezleagă-mă de toate faptele rele din noapte şi din zi,

că preabinecuvîntată eşti în vecii vecilor. Amin.

 

Vezi şi:

Rugăciuni către Maica Domnului

Alte rugăciuni

Lasă un răspuns

