Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

Rugăciunea bolnavului către Prea Sfînta Născătoare de Dumnezeu

Posted in Rugăciuni, Rugăciuni către Maica Domnului by Muritor on 20/10/2011

O, Maică Sfîntă a celor ce cheamă cu evlavie numele tău! O, grabnică ajutătoare a neamului creştinesc, nădejde a celor deznădăjduiţi! La tine alerg cînd mă aflu în necazuri şi în dureri, aşteptînd milostivirea ta.

Nici un muritor nu a cunoscut o durere mai mare decît ai cunoscut-o tu, atunci cînd L-ai văzut pe Preadulcele tău Fiu răstignit pe cruce. Nici o mamă nu a plîns pentru fiii ei cît ai plîns tu pentru căderile şi durerile noastre. O, cîte icoane ai udat cu lacrimile tale, ca să vădeşti creştinilor grija pe care le-o porţi. Cum ai făcut să izvorască lacrimi din ochii tăi zugrăviţi de mîini omeneşti!

Ştiind marea ta grijă pentru cei ce laudă numele tău, te rog, Preacurată, vezi suferinţa mea şi neputinţele mele, Preasfîntă Fecioară, şi nu mă lăsa să fiu biruit de ele. Ştiu minunile tale, ştiu dragostea pe care o arăţi neamului creşti­nesc. De multe ori te-ai arătat în chip minunat şi ai dăruit vindecare celor dreptcredincioşi.

Ajută-mă, Maică Preasfîntă, ca simţind că mă acoperi cu sfîntul tău acoperămînt, să te cinstesc împreună cu toţi îngerii şi sfinţii în toate zilele vieţii mele. Amin.

Învăţătura Sfinţilor Părinţi despre boală. Rugăciuni pentru bolnavi

Vezi şi:

Alte rugăciuni

Rugăciuni către Maica Domnului

Lasă un răspuns

