Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

Reeducarea

Posted in Ateilor, Înaintaşi ai neamului by Mirean on 07/02/2011

Cine are ochi de văzut, poate observa în lumea largă procesul reeducării şi restructurării materialist-dialectice, atee, imorale, decadente şi respingătoare.

Marxism-leninismul îl declară pe om Dumnezeu. Natura, viaţa, societatea şi sufletul trebuie supuse legilor materialismului istoric. Cei mai mari duşmani ai materialismului istoric sunt Dumnezeu şi sufletul. Acestea trebuie în primul rând distruse.  Repetăm,  şi  nu  vom  repeta  niciodată  îndeajuns,  că  dincolo  de dominaţia  economică,  politică  şi  militară,  comunismul  urmăreşte  dominaţia asupra  sufletului.  Sufletul  trebuie  distrus  pentru  că  nu  poate  fi  supus.  Religia, arta, ştiinţa, ideile, idealurile, sentimentele, toate trebuie distruse şi înlocuite cu ideile,  legile  şi  ştiinţa  materialismului  istoric.  Rezultă  astfel  un  om-monstru,  un om-caricatură,   un   om-demon.   Numai   demonii   şi   oamenii,   conştienţi   de nimicnicia lor, se proclamă totuşi dumnezei.

Prin   urmare   educarea   în   spiritul   materialismului   istoric   –   adică « reeducarea »  –  este  demonizarea  omului,  mutilarea  sufletului,  moartea  lui Dumnezeu, mecanicizarea conştiinţei, anularea personalităţii, dispariţia libertăţii, robia absolută, teleghidarea psihică, condiţionarea mentală pe bază de reflexe. Către acest fel de educaţie se tinde. Din punct de vedere istoric, fenomenul reeducării se situează la apogeul raţionalismului, al autozeificării, al materialismului şi al ateismului. Pornind de la Renaştere şi umanism, trecând prin Revoluţia Franceză, s-a ajuns inevitabil la  ştiinţifismul  materialismului  istoric  şi  de  aici  la  reeducare.  Reeducarea  nu  era posibilă dacă n-ar fi existat această orientare şi evoluţie istorică.

După  Marx,  colectivitatea,  datorită  mediului,  ajunge  la conştiinţa  de  sine  şi  preia  toate  funcţiile  autoguvernării  sale,  deci  şi  pe  cea  a reeducării. Ea exclude automat posibilitatea      oricărei conştiinţe contrarevoluţionare, a oricărei atitudini contra sistemului. În această viziune s-au experimentat şcoli fără profesori, cu autoinstruire, autoeducare şi autoconducere colectivă. Până şi notele le acordă colectivitatea. Se consideră astfel că nu în om se produce cunoaşterea, ci între oameni, în colectivitate. Noi credem că, dimpotrivă, adevărata cunoaştere se produce în om iar conştiinţa nu este  produsul  mediului,  ci  e  înnăscută  şi  se  formează  liber,  în  funcţie  de aspiraţiile fiecăruia.

[…]

„Reeducarea” însemna terorizarea deţinuţilor prin ei înşişi până la „şocul revoluţionar”   prin   care   se   trecea   la   „conştiinţa   comunistă”.   Tortura   era necontenită, oribilă, iresponsabilă şi fără ieşire. Nu exista dreptul la moarte, ci numai la viaţă monstruoasă. Câţiva deţinuţi au acceptat să facă acest început, apoi avalanşa a crescut, fiecare victimă devenind un criminal al prietenilor săi. „Sinceritatea”  se  dovedea  prin  delaţiune  absolută,  apoi  prin  autodefăimare absolută  şi  în  fine  prin  „angajamentul”  absolut  de  a  fi  „reeducat”  şi  de  a „reeduca”  pe  toţi  „duşmanii  poporului”.  Mutilaţi,  oamenii  ajungeau  în  cele  din urmă  „revoluţionari”.  Era  o  nebunie  de  la  care  nu  s-a  putut  sustrage  nimeni. Fiecare  a  avut  căderea  lui  în  aşa-zisele  „ture  ale  reeducării”.  Acolo  au  fost batjocorite credinţa, idealul, naţiunea, familia, virtutea, onoarea, eroismul  şi, în ultimă  analiză,  omenia.  Toţi  au  fost  cobai.  Unii  ai  cedat  uşor,  alţii  după incredibile chinuri.

Dincolo  de  acţiunile  acelea  bestiale  trebuie  văzut  duhul  diavolesc  ce  a condus „reeducarea”. Torturile nesfârşite şi absolute la care erau supuşi deţinuţii au fost aspectul văzut al acestui duh. Spiritul satanic era vizibil şi pe chipurile oamenilor.  Atmosfera  întreagă  era  încărcată  de  puteri    satanice  care  emanau dincolo  de  fapte,  gesturi  ori  cuvinte,  manifestându-se  ca  o  expresie  rece, înspăimântătoare,  rea,  plină  de  ură  şi  de  beznă.  Iadul  şi-a  găsit  o  realizare aidoma  în  „reeducarea”  marxist-leninistă,  dovedind  perspectiva  ce  o  deschide revoluţia  materialismului  istoric  pentru  toată  omenirea:  realizarea  pe  dos  a Împărăţiei  lui  Dumnezeu.  Satanismul  comunist  se  maschează  sub  ateism, ştiinţifism,  progresism  ori  umanism.  Comunismul  este  robie  socială  dar  mai înainte de toarte este mutilare umană.

Durerile  sufleteşti  deveneau  materiale,  beznele  mentale  se  pipăiau, groaza   era   nelimitată.   În   aceste   condiţii   se   ordonau   comenzile   pentru condiţionarea  conştiinţelor.  Trebuia  să  devii  fiară,  bestie,  criminal  –  dar  asta numai după ce treceai prin „şocul revoluţionar”. Adică trebuia mai întâi să te fi „autodemascat”,  să  fi  demascat  pe  alţii,  să  fi  batjocorit  familia  ta,  trecutul  tău, neamul tău, idealurile tale, credinţa ta şi să te fi târât ca un netrebnic, ca in mişel în  faţa  propriilor  tăi  călăi.  În  aceste  condiţii  fiecare  a  avut  un  mod  oarecum personal de a se comporta dar nimeni nu a putut rezista la nesfârşit. Ar trebui ca mărturisirile  intime  ale  acelor  oameni  să  fie  obiect  de  studiu  complex  şi  de învăţătură.

Întoarcerea la Hristos, de Ioan Ianolide


Anunțuri

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cristina said, on 07/02/2011 at 00:08

    Sint curioasa daca aveti copii si daca ii trimite-ti la scoala.

    • Mirean said, on 07/02/2011 at 00:11

      Cristina, încă nu am. 🙂

      • Cristina said, on 07/02/2011 at 00:41

        Dar daca ati avea, i-ati trimite? Sau ce sa faca parintii care au?

  2. Mirean said, on 07/02/2011 at 10:44

    Cristina, blog-ul tău e pus în Bookmarks la mine de aproximativ un an de zile. Periodic îl răsfoiesc, şi despre ideea de educaţie acasă tot la tine pe blog am citit. E o idee care o accept, care chiar îmi pare necesară, dar… încă nu văd cum aş putea să o realizez în practică.

    • Ion Tcaci said, on 07/02/2011 at 15:53

      Pentru a o pune in practica e nevoie de grupuri mai mari de oameni bine organizate care traiesc cat de cat compact de exemplu in acelas oras sau in cateva sate vecine.

  3. Cristina said, on 07/02/2011 at 15:30

    Pentru ca postul tau este impotriva ideii marxiste-leniniste mi-am dat seama ca esti impotriva acestei idei. Scoala obligatorie este o idee marxista-leninista. Daca scoala acasa se poate realiza in atitea tari, de ce crezi ca nu se poate realiza si in Romania? Libertatea gindirii si a constiinetei este garantata de Constitutie. Unde exista libertate, nu se poate sa fie mai rau decit unde exista marxism-leninism, nu?


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: