Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

Hristos este în continuare prigonit

Posted in Înaintaşi ai neamului by Mirean on 19/11/2010

Aici s-au petrecut minuni, aici au renăscut sfinţenia şi martiriul, aici mărturisitorii şi-au dăruit viaţa pentru credinţă. Aici holdele sunt coapte dar culegătorii sunt ucişi. Aici se vrea uciderea sufletească a oamenilor!

Încărcaţi  de  vise  şi  de  idealuri,  cavaleri  ai  unui  ev  apus,  nebuni  ai crucii, exponenţi ai onoarei şi demnităţii, noi înfruntam de fapt o lume întreagă. Am  fost  lipsiţi  de  realism  şi  de  spirit  de  conservare,  am  fost  neînţelepţi  şi  am intrat  în  gura  lupului,  dar  ce  puteam  face  altceva?  Căci  nu  am  putut  să  ne pângărim sufletele. Intraţi în această bătălie nu am avut simţul proporţiilor, dar am acceptat martiriul.

S-au mâniat pe noi comuniştii dar şi burghezii. Ne-au lovit americanii dar şi nemţii. Toţi ne-au spus că suntem nebuni, adesea ne-au înfierat până şi fraţii noştri creştini, ca să nu mai vorbesc de ura dezlănţuită contra noastră de evrei, care au  mizat  pe  cartea  comunistă.  Da,  suntem  vinovaţi  că  am  înţeles,  ca  şi Dostoievski,  ce  este  ateismul  şi  că  am  identificat  comunismul  cu  antihrist,  cu care  nu  am  acceptat  nici  o  megieşie.  Da,  suntem  vinovaţi  că    am  fost anticomunişti,   antiburghezi   şi   antinazişti.   Suntem   acuzaţi   că   am   fost   şi antisemiţi, dar noi îi iubim în Hristos pe evrei. Numai El a insuflat atâta amar de nebunie sfântă în sufletele noastre şi în afară de aceasta nu ştim a avea o altă vinovăţie.  Naţionalismul  nostru  nu  a  fost  rasial  şi  imperialist.  Deşi  am  fost  în conflict  cu  ungurii  şi  bulgarii,  vecinii  noştri,  disputând  între  noi  graniţele, niciodată nu am râvnit ce nu este al nostru. În fond noi am dorit pacea cu toţi oamenii dar mulţi nu ne-au suferit alături de ei, egali cu ei, asemenea lor şi aşa a început conflictul.

Suferinţele  pe  care  le-am  îndurat  ulterior  ne-au  maturizat,  am  găsit răspunsurile  cuvenite,  ne-am  definit  conştiinţa  creştină,  dar  chiar  atunci,  în tinereţea  aceea  tumultuoasă,  am  fost  animaţi  de  cele  mai  frumoase  idealuri. Târziu  vom  înţelege  şi  fenomenul  politic  dar  îl  vom  părăsi,  întrucât  ne  vom dedica  religiosului.  Un  dram  de  nebunie  sfântă  a  rămas  în  noi  şi  astăzi,  căci Hristos  este  în  continuare  prigonit,  batjocorit,  discreditat  şi  rău  înţeles.  Forţele anticreştine  din  lume  sunt  colosale  iar  un  Hristos  deplin,  aşa  cum  ni  s-a descoperit nouă, nici creştinii nu sunt pregătiţi să primească.

 

Īntoarcerea la Hristos dupa Ioan Ianolide

 

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] » Hristos este în continuare prigonit Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole asemanatoare:În […]


Lasă un răspuns

