Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

Metania

Posted in Poezie by Mirean on 27/03/2010

de-aş putea să-mi plec gândirea
puţin mai jos de orice gând
mi s-ar întoarce-n trup iubirea
şi mintea-n inimă plângând

de-aş putea să-mi plec privirea
puţin mai jos de-orice lumină
mi-ar străluci în ochi Lumina
şi-aş fi fără păcat şi vină

de-aş putea să-mi plec vorbirea
puţin mai jos de-orice cuvânt
mi-ar izvorî din piept Tăcerea
ce-ar face pace pe pământ

de-aş putea să-mi plec poftirea
mai jos de cele care pier
preface-s-ar atunci căderea
în cel mai lin urcuş spre Cer

de-aş putea să-mi plec durerea
puţin mai jos de-orice alin
aş întâlni chiar Învierea
în miezul ultimului chin

de-aş putea să-mi plec grumazul
puţin mai jos de orice jug
în nuntă s-ar schimba necazul
şi nunta-n feciorelnic Rug

o, de-aş putea să-mi plec genunchii
puţin mai jos de drumul meu
să-mi plec şi duhul şi rărunchii
puţin mai jos mai jos de “eu”

metania începută-n suflet
mi s-ar sfârşi în Dumnezeu…

Autor: Marius Iordachioaia

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. elena said, on 06/09/2011 at 16:10

    am si eu o rugaminte.cum as putea sa dau de autorul acestei poezii?un e-mail va rog din suflet .multumesc.dumnezeu sa ne ajute !!

  2. Mirean said, on 06/09/2011 at 18:04

    Elena, nu ştiu dacă o să găşeşti mail-ul dlui Mariu Iordăchioaia, poţi însă să îi urmăreşti blog-ul său – http://oameni-si-demoni.blogspot.com/


Lasă un răspuns

