Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

Ai milă Doamne

Posted in Poezie by Mirean on 04/03/2010
Ai milă Doamne… ai milă şi mă scoate
din marea ce se zbate-n mine
să mă înnece-n veşnica ei noapte…
întinde-mi funia vie de suspine
odgonul cel de lacrimi înnodate
cu picături din sângele Tău sfânt:
coboară-mi-l prin rana Ta din coaste
întinde-mi-l cu Taina prin Cuvânt
şi prinde-mi inima până mai strigă
şi nu se lasă rece
în Adânc…
Iar Tu…
Tu iar Te-ai dat furtunii să Te frângă
ca Ţărmul eu să-L beau şi să-L mănânc:
să nu mai fie mări de noapte-n mine
nici monştri ascunşi în orice gând
ci-ngenunchiat în luntrea Crucii Tale
doar sarea milei
s-o adun
plângând…
Autor: Marius.
Tagged with:

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. toravic said, on 16/03/2010 at 09:42

    cine e autorul?

  2. admin said, on 16/03/2010 at 11:06

    Victor, autorul s-a prezentat sub numele de Marius. Atît.


Lasă un răspuns

