Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

Oameni diferiţi

Posted in Învățătură Ortodoxă by Mirean on 08/02/2010

Întreabă-l pe omul trupesc: „Cine eşti?” El va răspunde: „Eu sunt”, având în vedere trupul său. Întreabă-l pe omul sufletesc (cordial): „Cine eşti?” El va răspunde: „Doi antipozi vieţuiesc în mine şi eu pribegesc de la unul la altul”, zicând despre natura sa instinctivă şi raţională.
Întreabă-l pe omul duhovnicesc: „Cine eşti?” El va răspunde: „Există Cineva în sufletul meu, eu îmi întind mâinile ca să mă ating de El, însă înţeleg că mâinile mele trebuie să fie mai întinse decât cerurile. Întreabă-L pe El cine sunt eu !”
Sf. Nicolae Velimirovici

Lasă un răspuns

