Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

Numele îngeraşului meu…

Posted in Parabole by Mirean on 03/02/2010

„Un bebeluş îl întreabă pe Dumnezeu:
– Am auzit c-o să mă trimiti pe pământ, dar cum voi trăi acolo, dacă sunt aşa de mic şi fără apărare ?
– Acolo te aşteaptă îngeraşul tău şi el o să aibă grijă de tine.

Bebeluşul mai întreabă atunci:
– Aici, în paradis, nu trebuie decât să râd şi să dansez pentru ca să fiu fericit. Pe pământ ce trebuie să fac ?
– Îngeraşul tău va cânta şi va surâde pentru tine, iar tu vei fi fericit când îi vei simţi iubirea.

Şi iarăşi întreabă bebeluşul :
– Dar cum voi înţelege tot ce aud, dacă nici măcar nu cunosc limba?
Dumnezeu spune :
– Îngeraşul tău te va învăţa cu răbdare cuvintele cele mai frumoase şi cele mai dulci pe care le-ai auzit vreodată.
– Şi dacă o să vreau să-ti vorbesc, cum o să fac?
– Îngerul tău te va învăţa să-ţi uneşti mânuţele şi să te rogi.

Tăcere. Se aud voci venind dinspre pământ şi bebeluşul, neliniştit pentru că trebuie să plece imediat, întreabă pentru ultima dată:
– Doamne, acum trebuie să plec. Spune-mi, te rog, numele îngerului meu!
– O să-i spui simplu ”Mamă“.”

Sursa: aici.

Tagged with:

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Florin M said, on 05/02/2010 at 00:23

    Sigur e ortodoxa parabola asta?
    Eu n-as fi atat de sigur 🙂
    Bineinteles ca mama e CA UN inger pt copil, dar totusi, povestioare dintr-astea „lacrimogene” circula mai mult pe la americani… oricum, pe la vestici.

    Nu ca nu mi-a placut..

    Doamne, ajuta!

  2. admin said, on 07/02/2010 at 00:30

    Florin, îmi pare bine că eşti destul de critic. Parabola e destinată nu atît pentru ortodocşi, cît mai mult publicului ne-încreştinat. Doamne ajută!

  3. vitalik20 said, on 23/09/2013 at 20:24

    Este din biblie aceasta parabola?

    • Mirean said, on 24/09/2013 at 10:00

      Înainte de a întreba, cred că răspunsul singur avea să îl cunoşti dacă ai fi citit Biblia.


Lasă un răspuns

