Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

Lacrimă de Soare

Posted in Poezie by Mirean on 17/01/2010

Duioasă lacrimă târzie,
Ce-anini în gene curcubee,
Sărută-mi ochii şi mă-nvie,
Şi spune-i inimii să ştie
Că-s numai crini pe-a ta alee!…

Curată lacrimă de doruri,
Ce scalzi în amintire vise,
Mă-naripezi cu-aşa fioruri
Ce mă înalţă pân’ la nouri,
Şi-n dor plutesc peste abise…

Sfinţită lacrimă-a durerii,
Ce ştii să mângâi doar cu rouă,
Tu-mi înţelegi glasul tăcerii,
Curgând la ceasu-ngenunchierii
Pe mâini rugânduse-amândouă…

Frumoasă lacrimă-a iubirii,
Ce-aprinzi în ochi sclipiri de stele,
Mă-nvaţă jertfa înfloririi,
Şi-nmiresmează-mi trandafirii
Ce-i port în dorurile mele…

Durută lacrimă-a Jertfirii
Ce porţi în Tine doar rubine,
Mă-nvaţă tainele Iubirii,
Redă-mă-ntreg Neprihănirii,
Unindu-mă deplin cu Tine!

O, Domnul meu, Te rog fierbinte,
Prefă-mă-n lacrimă de Soare,
Şi dă-mi a’ crinilor veşminte,
Ca orice inimă s-alinte
Plângând pe rana care doare…
( Mariana L. )

Sursa: Psalm de Dor

Tagged with:

Lasă un răspuns

