Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

Inima în două…

Posted in Poezie by Mirean on 15/01/2010

În zadar am strâns durere
Când mi-am rupt inima-n două
Ca să pot să-ţi dau şi ţie
Picăturile de rouă

În zadar iubirii mele
Căutam stăpân în tine
Nu ştiam că jumătatea-ţi
E orgoliu` din mine

Iar când sufletul îmi plânge
Şi mă scânteie durerea
Tu laşi demonii din mine
Să-mi continuie căderea

Şi săruturile toate
Strangulate fără milă
Le striveşti cu nepăsare
Suportându-le cu silă

Iar pe chipul tău de gheaţă
Doar frânturi necunoscute
De iubire fără viaţă
Şi de zâmbete pierdute

Autor – Victor Răileanu

Tagged with:

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. eu said, on 03/03/2012 at 01:19

    Nimic nu se face în zadar, așa cum fiecare durere își are rostul.


Lasă un răspuns

