Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!

Discuţie între doi embrioni: „Şi tu crezi în viaţa de după naştere?”

Posted in Parabole by Mirean on 15/01/2010

Discuţie între doi embrioni

– Şi tu crezi în viaţa de după naştere?
– Desigur. După naştere trebuie să urmeze ceva. Probabil că ne aflăm aici tocmai pentru a ne pregăti pentru ceea ce urmează.
– Ce prostie! După naştere nu urmează nimic. Şi, de altfel, cum ar putea să arate?


– Nu ştiu exact, dar desigur că va fi mai multă lumină decât aici. Poate că vom umbla pe propriile picioare şi vom mânca cu propria gură.
– Ce tâmpenie! Nu se poate să umbli. Iar ca să mănânci cu gura, chiar că ar fi de râs! Doar noi mâncăm prin cordonul ombilical. Însă ia să îţi spun eu ceva: putem exclude viaţa de după naştere, pentru că deja acum e prea scurt cordonul ombilical.

– – – – – – – – – – – –
– Ba da, ba da, cu siguranţă va fi ceva. Însă, probabil, ceva mai altfel decât ne-am obişnuit aici.
– Păi de acolo nu s-a întors nimeni. Odată cu naşterea, viaţa se termină, pur şi simplu. De altfel, viaţa nu este altceva decât o permanentă înghesuială, în întuneric.
– Eu nu ştiu exact, cum va fi, dacă ne vom naşte, dar desigur că o vom găsi pe MAMA, iar ea va avea grijă de noi.

– – – – – – – – – – – –
– Pe mama? Tu crezi în mamă? Şi după tine, unde ar putea ea să fie?
– Păi oriunde, în jurul nostru. Doar trăim în ea şi prin ea. Fără ea, nu am fi deloc.
– Eu nu cred asta! Eu nu am văzut nicicând, nici un fel de mamă, aşa că e evident că nu există.
– Dar, uneori, când suntem în linişte, o auzim cum cântă, simţim cum mângaie lumea din jurul nostru.

Ştii…  eu cred că viaţa adevărată ne aşteaptă abia de acum încolo!

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Florin M. said, on 25/01/2010 at 16:11

    Exceptional, extraordinar 🙂
    Multumesc mult pentru redescoperirea acestei analogii.
    Pr. Rafail Noica spunea ca viata aceasta este o „gestatie” pentru viata viitoare – cea vesnica!
    Doamne, ajuta!

  2. Marius-Mugurel Ciobanu said, on 29/01/2011 at 16:50

    Dacă îmi permiteţi să continui pe această analogie. Ce a avut de pierdut embrionul care nu a crezut în viaţa de după naştere?


Lasă un răspuns

